* Tələb olunan sənədlər Səhiyyə Nazirliyi Analitik Ekspertiza Mərkəzinin “Bir pəncərə” xidmətinə təqdim olunur
1. Dərman vasitələrinin Azərbaycan Respublikasının ərazisinə idxalı üçün tələb olunan sənədlər
- Dərman vasitələrinin idxalı üçün tələb olunan sənədlər Dərman vasitələri haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun tənzimlənir.
Dərman vasitələri, qablaşdırılmamış dərman vasitələri və dərman maddələri idxal olunarkən ərizəyə aşağıdakı sənədlər əlavə edilir:
9-1.5.1. hüquqi şəxslərin dövlət reyestrindən çıxarışın surəti;
9-1.5.2. ərizəçinin vergi ödəyicisi kimi uçota alınması haqqında şəhadətnamənin surəti;
9-1.5.3. dərman vasitələrinin istehsalı və (və ya) topdansatışı fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi üçün ərizəçiyə verilmiş lisenziyanın və onun əlavəsinin surəti;
9-1.5.4. lisenziyada və ya onun əlavəsində göstərilən obyektlərin (idxalın həyata keçiriləcəyi anbarların, sahələrin) üzərində ərizəçinin mülkiyyət, istifadə və ya icarə hüququnu təsdiq edən sənədin surəti;
9-1.5.5. idxal olunan malın alqı-satqı müqaviləsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti (müqavilə xarici dildə olduqda, həmçinin onun Azərbaycan dilinə notariat qaydasında təsdiq edilmiş tərcüməsi);
9-1.5.6. kağız və ya elektron hesab-fakturanın (invoysun) surəti (idxal olunan malın hər birinin seriyası hesab-fakturada əks olunmadığı halda, həmçinin qablaşdırma vərəqəsi);
9-1.5.7. malın hər bir partiyasının keyfiyyətinə dair istehsalçının verdiyi sertifikatın surəti;
9-1.5.8. mənşə sertifikatının surəti.
Dövlət qeydiyyatı məqsədilə dərman vasitələri, dərman maddələri və qablaşdırılmamış dərman vasitələri idxalı üçün tələb olunan sənədlər:
9-1.6. Dövlət qeydiyyatı məqsədilə dərman vasitələri, dərman maddələri və qablaşdırılmamış dərman vasitələri idxal olunarkən ərizəyə bu Qanunun 9-1.5.1-ci, 9-1.5.2-ci və 9-1.5.6-cı maddələrində qeyd olunan sənədlər əlavə olunur.
Sərgidə nümayiş etdirilmək üçün nəzərdə tutulan dərman və (və ya) tibb vasitələrinin, habelə dərman maddələrinin müvəqqəti idxalı üçün tələb olunan sənədlər:
9-1.7.1. ərizəçi hüquqi şəxs olduqda, hüquqi şəxslərin dövlət reyestrindən çıxarışın surəti, ərizəçi fərdi sahibkar olduqda, şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin surəti;
9-1.7.2. ərizəçinin vergi ödəyicisi kimi uçota alınması haqqında şəhadətnamənin surəti;
9-1.7.3. hesab-fakturanın (invoysun) surəti;
9-1.7.4. sərginin təşkilatçısının sərgidə iştirak edəcək ərizəçi və onun sərgidə nümayiş etdirəcəyi nümunələr barədə məlumatların qeyd olunduğu məktubunun (sənədinin) surəti.
Tibb vasitələrinin idxalı üçün tələb olunan sənədlər:
9-1.9. Tibb vasitələri idxal olunarkən ərizəyə aşağıdakı sənədlər əlavə edilir:
9-1.9.1. ərizəçi hüquqi şəxs olduqda, hüquqi şəxslərin dövlət reyestrindən çıxarışın surəti, ərizəçi fərdi sahibkar olduqda, şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin surəti;
9-1.9.2. ərizəçinin vergi ödəyicisi kimi uçota alınması haqqında şəhadətnamənin surəti;
9-1.9.3. ərizədə qeyd olunan tibb vasitələrinin idxalının həyata keçiriləcəyi obyektlərin (anbarların, sahələrin) üzərində ərizəçinin mülkiyyət, istifadə və ya icarə hüququnu təsdiq edən sənədin surəti;
9-1.9.4. idxal olunan tibb vasitələrinin alqı-satqı müqaviləsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti (müqavilə xarici dildə olduqda, həmçinin onun Azərbaycan dilinə notariat qaydasında təsdiq edilmiş tərcüməsi);
9-1.9.5. kağız və elektron hesab-fakturanın (invoysun) surəti (hesab-fakturada əks olunmadığı halda, həmçinin idxal olunan tibb vasitələrinin hər birinin tam adı, seriya nömrəsi, istismar və ya yararlılıq müddətinə dair istehsalçı (satıcı) tərəfindən verilən məlumat);
9-1.9.6. tibb vasitələrinin hər bir seriyasının onun spesifikasiyasına uyğun olmasını təsdiqləyən istehsalçının keyfiyyət göstəricilərinin nəticələrini əks etdirən sənədin surəti;
9-1.9.7. mənşə sertifikatının surəti.
9-1.10. İstifadə edilmiş tibb vasitələri idxal olunarkən ərizəyə bu Qanunun 9-1.9-cu maddəsində qeyd olunan sənədlərlə yanaşı, həmin tibb vasitələrinin istifadəyə yararlılığına dair istehsalçı (satıcı) tərəfindən verilən sənədin surəti əlavə edilir.
Qeyd: İnvoysu elektron (MS Excel mütləq ingilis dilində olmalıdır) formatında müraciət məktubu təqdim edildiyi gün [email protected] elektron ünvanına göndərilməlidir (elektron məktubun mövzusunda alıcı, satıcı və invoysun nömrəsi göstərilməlidir).
İdxal üçün Mərkəzə təqdim edilmiş sənədlərin surətləri fiziki şəxsin / idxalçı şirkətin möhürü və səlahiyyətli şəxsin imzası ilə vərəqin boş hissəsində təsdiq edilməlidir.
Müraciət məktubunda əlaqələndirici şəxsin (səlahiyyətli şəxs) telefon nömrəsi və e-mail ünvanı mütləq qeyd edilməlidir.
Təqdim etdiyiniz sənəd toplusunda olan problem haqqında sizə mail vasitəsilə məlumat veriləcək.
Bioloji fəallığa malik qida əlavələrinin nümunələrinin idxalı üçün tələb olunan sənədlər:
- Müraciət məktubu
- Azərbaycan Respublikasına idxal olunan dərman vasitələrinin notariat qaydasında təsdiq olunmuş alqı-satqı müqaviləsinin surəti (müqavilə Azərbaycan, rus və ya ingilis dillərində olmadıqda, həmçinin onun Azərbaycan dilinə tərcüməsi);
- kağız və elektron cədvəl formatda hesab-fakturanın surəti
- Etibarnamənin surəti (Nümayəndəlik və fiziki şəxslər üçün)
- Qaimənin surəti
2. Dərman vasitələrinin humanitar məqsədlər üçün idxalı zamanı tələb olunan sənədlər:
- Dərman vasitələrinin humanitar məqsədlər üçün idxalı zamanı tələb olunan sənədlər “Dərman vasitələrinin humanitar məqsədlər üçün Azərbaycan Respublikasına idxalı” Qaydasına uyğun tənzimlənir.
Dərman vasitələrinin humanitar məqsədlər üçün idxalı zamanı tələb olunan sənədlər:
- Xarici ölkələrdən humanitar məqsədlərlə dərman vasitələrinin idxalına rəy alınması üçün hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar və ya həmin malları gətirən humanitar təşkilatlar (bundan sonra – ərizəçilər) aşağıdakı sənədlərin əslini və bir ədəd surətini Azərbaycan Respublikasının Səhiyyə Nazirliyinə təqdim etməlidirlər:
5.1. dərman vasitələri üçün:
xarici ölkələrdən humanitar məqsədlər üçün gətirilən və dövlət qeydiyyatına alınmayan dərman vasitələrinin istehsalçıları tərəfindən təqdim olunan keyfiyyəti təsdiq edən sənədlər;
humanitar yardım göstərilməsi barədə müqavilə və ya ianə məktubu;
dərman vasitələrinin adlan (ticarət və beynəlxalq patentləşdirilməmiş), istehsalçı ölkə, istehsalçı şirkət, dərman vasitələrinin dozası, dərman forması, miqdarı, yararlılıq müddəti və qiyməti qeyd olunmaqla, spesifikasiyası (spesifikasiya hüquqi şəxs olan ərizəçinin rəhbərinin imzası və hüquqi şəxsin möhürü, fərdi sahibkar olan ərizəçinin imzası ilə təsdiq olunmalıdır);
humanitar yardımın təhvil verildiyi tibbi fəaliyyətlə məşğul olmaq hüququ olan hüquqi şəxslərin və fərdi sahibkarların siyahısı göstərilməklə bölüşdürmə planı;
dərman vasitəsinin istifadə təlimatı;
idxal olunan hər mal partiyası üçün dərman vasitələrinin keyfiyyətini təsdiq edən sənədlər.
Bu Qaydanın 5.1-ci bəndində göstərilən sənədlərin əslləri ərizəçilərə geri qaytarılır, surətləri isə Azərbaycan Respublikasının Səhiyyə Nazirliyində saxlanılır.
Tibb vasitələrinin humanitar məqsədlər üçün idxalı zamanı tələb olunan sənədlər:
5.2. Tibb vasitələri üçün:
xarici ölkələrdən humanitar məqsədlər üçün gətirilən tibb vasitələrinin idxalına rəy verilməsi haqqında ərizə;
humanitar yardım göstərilməsi barədə müqavilə və ya ianə məktubu;
tibb vasitələrinin adları, istehsalçı ölkə, istehsalçı şirkət, miqdarı, buraxılış ili, yararlılıq müddəti və qiyməti qeyd olunmaqla spesifikasiyası (spesifikasiya hüquqi şəxs olan ərizəçinin rəhbərinin imzası və hüquqi şəxsin möhürü ilə, fərdi sahibkar olan ərizəçinin isə imzası ilə təsdiq olunmalıdır);
tibb vasitəsinin texniki pasportu və ya istifadə təlimatı;
tibb vasitəsinin keyfiyyətini təsdiq edən sənədlər;
humanitar yardımın təhvil verildiyi tibbi fəaliyyətlə məşğul olmaq hüququ olan hüquqi şəxslərin və fərdi sahibkarların siyahısı göstərilməklə bölüşdürmə planı.
Bu Qaydanın 5.2-ci bəndində göstərilən sənədlərin əslləri ərizəçilərə geri qaytarılır, surətləri isə Azərbaycan Respublikasının Səhiyyə Nazirliyində saxlanılır.