Dərman vasitələrinin idxalı üçün tələb olunan sənədlər
Dərman vasitələrinin idxalı üçün tələb olunan sənədlər:
- Müraciət məktubu
- Dərman vasitələrinin istehsal və (və ya) topdansatışı fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi üçün idxalçıya verilmiş lisenziyanın surəti;
- Vergi ödəyicisinin vergi uçotuna alınmasını təsdiq edən şəhadətnamənin surəti;
- Azərbaycan Respublikasına idxal olunan dərman vasitələrinin notariat qaydasında təsdiq olunmuş alqı-satqı müqaviləsinin surəti (müqavilə Azərbaycan, rus və ya ingilis dillərində olmadıqda, həmçinin onun Azərbaycan dilinə tərcüməsi);
- kağız və elektron cədvəl formatda hesab-fakturanın surəti (idxal olunan dərman vasitələrinin hər birinin seriyası hesab-fakturada əks olunmadığı halda, əlavə olaraq qablaşdırılma vərəqəsi);
- dərman vasitəsinin hər bir seriyasına dair keyfiyyəti haqqında istehsalçının verdiyi sertifikatın surəti;
- mənşə sertifikatının surəti.
Dövlət qeydiyyatı məqsədi ilə gətirilən dərman vasitələrinin idxalı üçün tələb olunan sənədlər
- Müraciət məktubu
- Azərbaycan Respublikasına idxal olunan dərman vasitələrinin notariat qaydasında təsdiq olunmuş alqı-satqı müqaviləsinin surəti (müqavilə Azərbaycan, rus və ya ingilis dillərində olmadıqda, həmçinin onun Azərbaycan dilinə tərcüməsi);
- kağız və elektron cədvəl formatda hesab-fakturanın surəti
- Etibarnamənin surəti (Nümayəndəlik və fiziki şəxslər üçün)
- Qaimənin surəti
Tibb vasitələrinin idxalı üçün tələb olunan sənədlər
- Müraciət məktubu
- Alqı-satqı müqaviləsi – surəti
- İnvoys – surəti 2 ədəd
- Mənşə sertifikatı – surəti
- Keyfiyyət sertifikatlar – surəti (istehsalçı tərəfindən verilən tibb vasitəsinin keyfiyyətinə zəmanət verən müvafiq sənəd və akkreditasiya olunmuş müstəqil qurum tərəfindən verilmiş tibb vasitəsinin (steril olmayan və 1-ci risk sinfinə daxil olan tibb vasitələri istisna olmaqla) keyfiyyətinə zəmanət verən sənəd) (ISO 13485 və ya CE 93/42 sertifikatları).
- İnvoysu elektron (MS Excel mütləq ingilis dilində olmalıdır) formatında müraciət məktubu təqdim edildiyi gün texnika@pharma.az elektron ünvanına göndərilməlidir (elektron məktubun mövzusunda alıcı, satıcı və invoysun nömrəsi göstərilməlidir)
- Şəxsiyyət vəsiqəsi – surəti (Fiziki şəxslər üçün)
- VÖEN – surəti (Fiziki şəxslər üçün)
İdxal üçün Mərkəzə təqdim edilmiş sənədlərin surətləri fiziki şəxsin / idxalçı şirkətin möhürü və səlahiyyətli şəxsin imzası ilə vərəqin boş hissəsində təsdiq edilməlidir.
Müraciət məktubunda əlaqələndirici şəxsin (səlahiyyətli şəxs) telefon nömrəsi və e-mail ünvanı mütləq qeyd edilməlidir.
Təqdim etdiyiniz sənəd toplusunda olan problem haqqında sizə mail vasitəsilə məlumat veriləcək.
Bioloji fəallığa malik qida əlavələrinin nümunələrinin idxalı üçün tələb olunan sənədlər:
- Müraciət məktubu
- Azərbaycan Respublikasına idxal olunan dərman vasitələrinin notariat qaydasında təsdiq olunmuş alqı-satqı müqaviləsinin surəti (müqavilə Azərbaycan, rus və ya ingilis dillərində olmadıqda, həmçinin onun Azərbaycan dilinə tərcüməsi);
- kağız və elektron cədvəl formatda hesab-fakturanın surəti
- Etibarnamənin surəti (Nümayəndəlik və fiziki şəxslər üçün)
- Qaimənin surəti
Dərman vasitələrinin HUMANİTAR məqsədlər üçün idxalı zamanı tələb olunan sənədlər:
Dərman vasitələrinin humanitar məqsədlər üçün Azərbaycan Respublikasına idxalı zamanı Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinə təqdim edilən sənədlər
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2007-ci il 25 sentyabr tarixli 141 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Dərman vasitələrinin humanitar məqsədlər üçün Azərbaycan Respublikasına idxalı Qaydası”nın (bundan sonra-Qayda) 5.1-ci bəndinə əsasən xarici ölkələrdən humanitar məqsədlərlə dərman vasitələrinin idxalına rəy alınması üçün hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar və ya həmin malları gətirən humanitar təşkilatlar (bundan sonra – ərizəçilər) aşağıdakı sənədlərin əslini və bir ədəd surətini Azərbaycan Respublikasının Səhiyyə Nazirliyinə təqdim etməlidirlər:
- xarici ölkələrdən humanitar məqsədlər üçün gətirilən və dövlət qeydiyyatına alınmayan dərman vasitələrinin istehsalçıları tərəfindən təqdim olunan keyfiyyəti təsdiq edən sənədlər;
- humanitar yardım göstərilməsi barədə müqavilə və ya ianə məktubu;
- dərman vasitələrinin adları (ticarət və beynəlxalq patentləşdirilməmiş), istehsalçı ölkə, istehsalçı şirkət, dərman vasitələrinin dozası, dərman forması, miqdarı, yararlılıq müddəti və qiyməti qeyd olunmaqla, spesifikasiyası (spesifikasiya hüquqi şəxs olan ərizəçinin rəhbərinin imzası və hüquqi şəxsin möhürü, fərdi sahibkar olan ərizəçinin imzası ilə təsdiq olunmalıdır);
- humanitar yardımın təhvil verildiyi tibbi fəaliyyətlə məşğul olmaq hüququ olan hüquqi şəxslərin və fərdi sahibkarların siyahısı göstərilməklə bölüşdürmə planı;
- dərman vasitəsinin istifadə təlimatı;
- idxal olunan hər mal dəsti üçün dərman vasitələrinin keyfiyyətini təsdiq edən sənədlər.
Qaydanın 5.1-ci bəndində göstərilən sənədlərin əslləri ərizəçilərə geri qaytarılır, surətləri isə Azərbaycan Respublikasının Səhiyyə Nazirliyində saxlanılır.
Əsli xarici dillərdə olan sənədlərin surətləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunaraq, notarial qaydada təsdiq edilməlidir.
Xəstəliklərin diaqnostikası və müalicəsi məqsədilə istifadə edilən tibb vasitələrinin (tibb cihazları, məmulatları, əşya və materialları, alətləri, avadanlıqları, tibbi reaktivlər və optik ləvazimatlar) (bundan sonra – tibb vasitələri) humanitar məqsədlər üçün Azərbaycan Respublikasına idxalı zamanı Azərbaycan Respublikası Səhiyyə Nazirliyinə təqdim edilən sənədlər
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2007-ci il 25 sentyabr tarixli 141 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Dərman vasitələrinin humanitar məqsədlər üçün Azərbaycan Respublikasına idxalı Qaydası”nın (bundan sonra-Qayda) 5.2-ci bəndinə əsasən xarici ölkələrdən humanitar məqsədlərlə tibb vasitələrinin idxalına rəy alınması üçün hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar və ya həmin malları gətirən humanitar təşkilatlar (bundan sonra – ərizəçilər) aşağıdakı sənədlərin əslini və bir ədəd surətini Azərbaycan Respublikasının Səhiyyə Nazirliyinə təqdim etməlidirlər:
- xarici ölkələrdən humanitar məqsədlər üçün gətirilən tibb vasitələrinin idxalına rəy verilməsi haqqında ərizə;
- humanitar yardım göstərilməsi barədə müqavilə və ya ianə məktubu;
- tibb vasitələrinin adları, istehsalçı ölkə, istehsalçı şirkət, miqdarı, buraxılış ili, yararlılıq müddəti və qiyməti qeyd olunmaqla spesifikasiyası (spesifikasiya hüquqi şəxs olan ərizəçinin rəhbərinin imzası və hüquqi şəxsin möhürü ilə, fərdi sahibkar olan ərizəçinin isə imzası ilə təsdiq olunmalıdır);
- tibb vasitəsinin texniki pasportu və ya istifadə təlimatı;
- tibb vasitəsinin keyfiyyətini təsdiq edən sənədlər;
- humanitar yardımın təhvil verildiyi tibbi fəaliyyətlə məşğul olmaq hüququ olan hüquqi şəxslərin və fərdi sahibkarların siyahısı göstərilməklə bölüşdürmə planı.
Qaydanın 5.2-ci bəndində göstərilən sənədlərin əslləri ərizəçilərə geri qaytarılır, surətləri isə Azərbaycan Respublikasının Səhiyyə Nazirliyində saxlanılır.
Əsli xarici dillərdə olan sənədlərin surətləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunaraq, notarial qaydada təsdiq edilməlidir.